הסודות של מנהלים מצליחים  

מנהלים רבים חווים תחושה מתסכלת של חוסר הספק בסוף יום העבודה, זאת למרות העבודה הקשה שלהם. לאורך השנים יצא לי לראות הרבה מנהלים, כאלו שהם בעמדת מנכ"ל, כאלו שמנהלים מדינות רבות, בעלים של חברות שהם גם המנהלים בפועל של החברה.

מתוך ההיכרות הקרובה שלי איתם למדתי, שחלק מהם יודע ממש להתמקד במה שצריך ולהגיע לתוצאות, וחלק אחר מגיע לקריסה. נמצא בעומס מתמיד כל הזמן ולא מצליח להגיע לתוצאות, שהוא צריך ומצפים ממנו.

מהו הסוד שמבדיל בין שני סוגי המנהלים הללו?

האתגר הגדול ביותר עבור מנהלים הוא ניהול יום העבודה השוטף. הטרדות יומיומיות, משימות דחופות ובלתי צפויות גוזלות אנרגיה ומונעות מיקוד במטרות אסטרטגיות. כתוצאה מכך, מנהלים רבים מסיימים את יום העבודה בתחושה שלא הספיקו דבר משמעותי.

ההבדל המרכזי בין מנהלים מצליחים לכאלו שמתקשים טמון ביכולתם להבחין בין ה"טרדות" היומיומיות לבין המטרות האסטרטגיות ארוכות הטווח. מנהלים מצליחים מבינים שההתמקדות בפעולות דחופות על חשבון פעולות חשובות מונעת מהם להניע את הארגון קדימה ולהשיג תוצאות משמעותיות.

הקונפליקט הזה בין דחיפות לחשיבות הוא בלתי נמנע. כמעט תמיד, הדחיפות תנצח. עם זאת, מודעות לקונפליקט היא הצעד הראשון לפתרון.

מוצאים את עצמם בקונפליקט דומה, כתבו לי למייל ilan.yehohua@iybc.co.il

כדי להתמודד עם אתגר זה ולהגיע לתוצאות טובות יותר, הנה עצה מעשית:

בתחילת כל יום עבודה, רשמו את כל המשימות שברצונכם להשלים. בסוף היום, רשמו רשימה של הפעילויות בהן עסקתם בפועל ואילו משימות הצלחתם להוציא לפועל. נתחו את הפער בין שתי הרשימות וזהו את ההפרעות והגורמים שמנעו מכם להתמקד במשימות החשובות.

באמצעות תרגיל פשוט זה, תוכלו לזהות דפוסים ולפתח אסטרטגיות לניהול זמן יעיל יותר, תוך התמקדות במטרות האסטרטגיות שיקדמו את הארגון שלכם.

מרגישים שהיום שלכם כמנהלים מלא בהסחות דעת וכיבוי שריפות? אני כאן כדי לעזור! צרו קשר לשיחה ללא התחייבות.

לחצו כאן לתיאום פגישה >> https://calendly.com/ilan-yehoshua/online

לציפיה בוידאו " 3 עקרונות מנחים בניהול זמן למנהלים"

לשיתוף המאמר

Facebook
LinkedIn
Email
Twitter

לייעוץ ראשוני ותיאום פגישה

מלאו את הטופס ואחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים