תוכנית יעדים ותגמול
לצוות המכירות
בניית יעדי מכירות אישיות וצוותיות בשילוב ותוכניות תגמול שתגרום לצוות המכירות למכור יותר!
פורמט התוכנית:
שלושה שלבים
משך התוכנית:
3 חודשים
נושא התוכנית:
ניהול ומכירות
מתאים ל:
חברות מ-10 מילון ₪ ועד 100 מיליון ₪ הכנסות בשנה
תוכנית יעדים ותגמול לצוות המכירות
בניית יעדי מכירות אישיות וצוותיות בשילוב ותוכניות תגמול שתגרום לצוות המכירות למכור יותר!
פורמט התוכנית:
שלושה שלבים
משך התוכנית:
3 חודשים
נושא התוכנית:
ניהול ומכירות
מתאים ל:
חברות מ-10 מילון ₪ ועד 100 מיליון ₪ הכנסות בשנה
על התוכנית
בכל סוף ותחילת שנה חברות מצליחות עוצרות לרגע מתכננות את התקציב לשנה הבאה בהתייחס לתוצאות העסקיות והמטרות אליהן רוצים להגיע הרמת הכנסות ורווח.
צוות המכירות הוא מפתח מרכזי להצלחה בחברה, הרי הוא שזה שמביא את ההכנסות על ידי המכירות ללקוחות חדשים וקיימים. כאשר יש תוכנית ממוקדת וגורמת להנעה מוטיבציה ותגמול הולם, צוות המכירות חדור מטרה ומוטיבציה להצליח והכנסות החברה גדלות.
מנגד אתם כמעסיקים צריכים להיות עם יכול לגרום לתוכנית לצאת לפועל, לנהל לתגמל שאופן שיהיה כדאי כלכלית.
למעשה ליצור Win-win situation
התוכנית תאפשר לך לבנות תוכנית המתאימה ספציפית לחברה שלך ולצוות המכירות שלך.
יתאפשר לך לקבל את ההכוונה המתאימה, בניה ותכנון במטרה ליישם את תוכנית התמרוץ והתגמול במהלך השנה וליצור צמיחה עסקית בחברה.
למה זה רלוונטי לעכשיו?
כאשר יש לך צוות מכירות, הוא גורם המפתח בהצלחת החברה. כאשר יש לך צוות המונע ממטרות ומוטיבציה המכירות של החברה עולות משנה לשנה. בימים אלו של שוק תחרותי, כל חברה מתמודדת עם אתגרים מפנים ומבחוץ ולצלוח אותם אנו חייבים מטרות ברורות.
עכשיו זה הזמן לדייק את המטרות המכירות של חברתך, את מטרות המכירות של הצוות שלהם ולבנות להם תוכנית תגמול אל מול התוצאות אותם החברה רוצה להשיג.
כל מה שנדרש עכשיו שיהיה צוות מכירות חדור מוטיבציה להצליח עם תוכנית ברורה מה הוא צריך למכור, מתי וכמה. את זה בדיוק אנחנו נעשה ביחד בתוכנית..
לכן, בימים אלו נדרש ממך במיוחד לעשות את הפעולות הנכונות. יש הרבה מה לעשות עכשיו בפן העסקי ובפן האישי של כל אחד ואחת מצוות המכירות שלך.
איך התוכנית תעזור לך?
לאורך השנים ניהלתי לא מעט מכירות בחברות גדולות ומצליחות, יש שמתי מודלים שהביאו לצמיחה וגידול בהכנסות משנה לשנה.
הסוד הגדול בתוכנית תגמול טובה לצוות המכירות הוא ההתאמה לחברה שלך ולא להיצמד לשבלונות. כאשר אנחנו ביחד איתך בונים תוכנית יעדים ותגמול ממוקדת לצוות המכירות ושתתאים לכלל גופי החברה, כולם ממוקדים בהצלחה וביעדים.
בלא מעט חברות כשאני נפגש עם הבעלים, מנכ״לים ומנהלים עולה הדילמה איך לתגמל ולתמרץ נכון את צוות המכירות לאחר שמסמנים את היעדים שאליהם רוצים להגיע. במסגרת התהליך אנו מדייקים את הצרכים ואופי החברה ובונים את המודל המדויק לחברה.
כך גם בחברה שלך. אנחנו נבנה ביחד איתך את המודל המדוייק לחברה דלת שיהיה קל ופשוט ליישם וכמובן שיביא את החברה לעמידה ביעדים העסקיים.
איך זה עובד?
המסגרת התוכנית אנחנו לומדים את פעילות ואופי החברה, מנתחים את הביצועים אל מול היעדים שאליהם מתכננים להגיע. בוחנים את המודל הקיים אל מול התוצאות הנדרשות ובונים תוכנית מדוייקת שתהיה קלה ופשוטה ליישם אצלך בחברה.
כאשר התוכנית לא ברורה, קשה להניע את הצוות ולהגיע לתוצאות משמעותיות. לכן, נדרש ממך לבנות תוכנית מדויקת לך, לחברה ולצוות שלך.
התוכנית משלבת בין ידע מקצועי, ניסיון פרקטי מהשטח של 3 עשורים בשילוב הכוונה העוטפת אותך לאורך כל התוכנית.
הנה כמה דוגמאות מה תתן לך התוכנית:
התמקדות:
תוכנית יעדים ממוקדת מביאה להתמקדות במשימות ובמטרות העיקריות אליה שואפת החברה. התוכנית הופכת את הצוות ליותר ממוקד ומונעת התפזרות במשימות לא חשובות.
עליית מוטיבציה:
התמרוץ השנתי מספק הזדמנות לצוות המכירות להרגיש הצלחה אישית וכן את הצלחה כצוות. כאשר יש מטרות ברורות והישגים יש עליית במוטיבציה וההתמקדות במכירות ובהצלחה.
שיפור בביצועים:
תוכנית היעדים והתמרוץ מספקת מסגרת מצוינת לביצוע סקירה ובקרה תקופתיות לצורך בחינת התקדמות לעבר היעד. במסגרת זו, ניתן לזהות נקודות חושלה ולפתח תוכניות לשיפור בביצועים בתרם תסתיים השנה.
שיפור ביכולת התגובה:
בניית תוכנית יעדים תעזור להגדיל את יכולת התגובה של הצוות לשינויים בשוק או בארגון. דרך זו, הם יהיו יותר יכולים להתאים את עצמם לסביבה העסקית.
חשיבה אסטרטגית:
כאשר יש תוכנית יעדים ברורה, הצוות נדרש לחשוב אסטרטגית ולקבוע כיצד להשיג את המטרות. זה יכול לקדם את יכולת החשיבה האסטרטגית של חברי הצוות ולקדם את הביצועים הכלכליים שלהם.
ניהול אפקטיבי ממוקד מטרה:
כאשר יש מטרות ברורות, קל יותר למנהל למדוד ולהוביל את צוות המכירות לעבר היעד. באמצעות מדדי התקדמות וביצעו בפועל של המכירות הנדרשות באופן אישי לכל אחד ואחת מצוות המכירות ולכלל הפעילות.
ועוד הרבה נושאים המתאימים לחברה שלך....
אז מה עכשיו?
אני מאמין שהצלחת החברה שלך השנה חשובה לך. לכן, זה בדיוק הזמן להשקיע, לחזק את צוות המכירות שלך בתוכנית שתקנה לו מטרות ברורות, מוטיבציה ותגמול על ההצלחה.
המטרה שלך היא המטרה שלי, ליצור את המיקוד הנכון, להגדיל את ההכנסות שלך חברתך ולהוביל לצמיחה עסקית.
כל מה שצריך לעשות זה לקבל החלטה עכשיו ולפעול. ללחוץ כאן, להשאיר פרטים ונתאם שיחת בה נבחן את האתגרים העומדים בפניך ובפני החברה וליישם את הפיתרון הנכון לכם.
שנתחיל?
חברות שכבר עשו את השינוי מספרות
כמה מילים עלי
נעים מאוד, שמי אילן יהושע, בשלושת העשורים האחרונים ניהלתי והובלתי חברות רבות ממצבי משבר לצמיחה, וכיום אני נעזר בניסיון הרב שצברתי כדי לייעץ וללוות עסקים קטנים וגדולים, מנכ"לים ובעלי חברות בתהליכי צמיחה ממוקדי מטרה ומותאמים אישית.
ניסיוני בשטח לימד אותי שכדי להתקדם ולצמוח, יש למקד את התהליך, על אחת כמה וכמה בימים בהם הענפים השונים רוויים מתחרים.
כך, פיתחתי שיטה מיוחדת (וממוקדת), המוכיחה עצמה שוב ושוב, לצד מודל ייחודי המאפשר לכל עסק למצוא את דרכו הנכונה להצלחה בהתאם לצרכיו המדויקים לו ולמטרה המוגדרת מראש.
מתוך יכולת ראייה רחבה, ניסיון של 30 שנה ורצון אמיתי ללוות יד ביד בעלי חברות ועסקים להצלחה, אני שואף לקפדנות רבה בכל אחד מתהליכי הליווי שמתגלגלים אליי. כל כדי להעניק לכל עסק את המענה הספציפי הדרוש לו על מנת להתפתח ולהצליח.
אני מזמין גם אותך לאפשר לי לחלוק עמך את הכלים שאספתי לאורך השנים, כדי ליצור יחד אסטרטגיה עסקית ממוקדת צרכים, מטרות ותוצאות.
את התהליך שנעבור, מלווים 3 ערכים בהם אני מאמין:
בהירות
לצמיחה חכמה בכל הרבדים העסקיים, עם התאמה מדויקת לצרכים והחזון של העסק
ראיה מרחבית
צמיחה עסקית בנויה משלבים. כך, בכל שלב נבחר יעדים נקודתיים על פי מטרות לטווח הרחוק. כל יעד ישפיע על היעד שאחריו ויחד - ייבנו יסודות חזקים ועמידים עליהם העסק יעמוד איתן לאורך זמן
מיקוד מיקרו
אנו נתמקד במרכיבים העסקיים המעכבים את העסק, נבחן אותם מכיוונים שונים ונבנה אסטרטגיה השגת מטרות לפי מטרות ויעדים ספציפיים.
עם ליווי מקצועי צמוד, אפשר להשיג כל מטרה
האתגר הגדול ביותר בניהול חברה ועסק, הוא אי הודאות המהווה מרכיב קבוע מאורך חייו של העסק:
- בפיתוח מוצרים ו\או שירותים חדשים ובעיקר מדויקים
- בשימור לקוחות קיימים לאורך זמן
- בגידול במכירות
- בגיוס לקוחות חדשים
- בחירת מהלך שיווקי נכון
- בניהול כוח אדם איכותי
- ועוד
- בפיתוח מוצרים ו\או שירותים חדשים ובעיקר מדויקים
- בשימור לקוחות קיימים לאורך זמן
- בגידול במכירות
- בגיוס לקוחות חדשים
- בחירת מהלך שיווקי נכון
- בניהול כוח אדם איכותי
- ועוד
מרוב עצים, כבר קשה מאוד לראות את היער ונוסף על כל אלו, בעלי עסקים רבים נכוו בעבר מתהליכים עסקיים שדרשו השקעה של משאבים רבים, בתהליך ארוך שבסופו של דבר, תוצאותיו אינן נראות לעין.
אני מציע דרך אחרת, קצרה ובעיקר ממוקדת יותר, המאתרת את הנקודות המשמעותיות ביותר בעסק ומשפרת אותן. מיקוד ברור משמעותו צמיחה עסקית מהירה.
אני מציע דרך אחרת, קצרה ובעיקר ממוקדת יותר, המאתרת את הנקודות המשמעותיות ביותר בעסק ומשפרת אותן. מיקוד ברור משמעותו צמיחה עסקית מהירה.
מיקוד ברור משמעותו צמיחה עסקית מהירה.
שאלות נפוצות
חסר
מלאו עכשיו את הפרטים שלכם כאן בטופס
ואנחנו נחזור אליכם לשיחת התאמה לתוכנית
מלאו עכשיו את הפרטים שלכם כאן בטופס ואנחנו נחזור אליכם לשיחת התאמה לתוכנית
חשוב לציין, התוכנית לא מתאימה לכל עסק ו/או חברה. לכן, אנחנו נקיים שיחה שבה נכיר את העסק שלך,
נלמד על האתגרים הקיימים בימים אלו ומה הפוטנציאל ומכאן נתקדם קדימה.